• Hotel
    • Informacje o hotelu
    • Pokoje
    • STREFA SPA I RELAKSU
    • Galeria
    • Atrakcje w okolicy
    • Regulamin Rezerwacji
    • Regulamin Hotelu Galion
    • Standard Ochrony Małoletnich
  • DOMKI
  • CAMPING AZS
  • Sport
    • O AZS
    • Aktywne Górki Zachodnie
    • INFRASTRUKTURA SPORTOWA
    • Oferta Sportowa
    • OFERTA TENISOWA
    • Oferta Żeglarska
    • Gościli u nas
  • Marina
    • MARINA – informacje
    • CENNIK
    • Stacja pogodowa
    • Kamery
    • Szkolenie PATENT STERNIKA
      MOTOROWODNEGO
    • KURS RADIOOPERATORA SRC
  • Oferty dla firmy
    • oferta dla twojej firmy
    • Oferta konferencyjna
  • Restauracja
    • Zarezerwuj stolik
    • Menu
  • Oferty Specjalne
    • Wielkanoc 2025
    • Półkolonie sportowe 2025
    • Marina Endorfin
    • ORGANIZACJA WYDARZEŃ SPORTOWYCH
    • OZONOWANIE AUT I JACHTÓW

Regulamin Rezerwacji

REGULAMIN REZERWACJI W OBIEKCIE HOTEL GALION Z DNIA 31-08-2017

  1. Informacje ogólne
    1. Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji pokoi hotelowych, bungalowów oraz ofert specjalnych, anulowania rezerwacji, sposobów i terminów płatności za rezerwację, potwierdzeń dokonania rezerwacji i reklamacji w obiekcie Hotel Galion , STOGI 20, 80-642 GDAŃSK, tel. 58 324 81 00, email recepcja@azscosa.pl (dalej: „Obiekt”).
    2. Ceny podane na stronie Obiektu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
    3. Transakcja jest zawierana w walucie PLN. Ceny podane w innych walutach mają charakter orientacyjny i są przeliczone po przybliżonym kursie z dnia w wpłaty na konto Obiektu wg. kursu banku.
    4. Umowa rezerwacji zawierana jest z AZS CENTRALNYM OŚRODKIEM SPORTU AKADEMICKIEGO Ośrodek w Gdańsku – Górki Zachodnie z siedzibą w Gdańsku, ul. Stogi 20 zarejestrowanym w Sądzie Rejonowym dla m. St. Warszawy w Warszawie pod  nr KRS 0000138860 NIP: 526-02-50-989, REGON: 000777237.
  2. Rezerwacje
    1. Rezerwacje dokonywane są za pośrednictwem systemu rezerwacji, adresu e-mail: recepcja@azscosa.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 58 324 81 00, +48 519 166 307.
    2. Rezerwacje wskazane w lit. 1) są rezerwacjami wstępnymi. Rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą dokonania płatności przedpłaty w wysokości 50% ceny lub w określonych przypadkach pełnej wartości rezerwacji. Przedpłaty należy dokonać najpóźniej w terminie 3 dni od daty dokonania rezerwacji. W przypadku ofert specjalnych, świąt, długich weekendów, mogą obowiązywać inne zasady rezerwacji i anulacji.
    3. Brak przedpłaty powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
    4. Rezerwację można anulować na 7 dni przed planowaną datą rezerwacji bez kosztowo. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z działem recepcji pod numerem: +48 58 324 81 00, 519 166 307, bądź pisemnie na adres e-mail: recepcja@azscosa.pl lub za pośrednictwem systemu rezerwacji.
    5. Wpłata przedpłaty i tym samym skuteczne dokonanie rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w regulaminie oraz zapoznanie się z regulaminem hotelu.
    6. Anulacja rezerwacji po terminie wskazanym w lit. 4) jest nieważna zaś Gość jest zobowiązany do pokrycia całości kosztów rezerwacji.
    7. Skrócenie pobytu nie jest podstawą do jakiejkolwiek rekompensaty, zaś Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów pełnej rezerwacji – również niewykorzystanych nocy.
    8. Jeżeli z tytułu anulowania rezerwacji Gościowi przysługuje zwrot środków, nastąpi to w sposób odpowiadający dokonanej płatności (np. przy płatności kartą – na rachunek karty, w​ przypadku przelewu – na rachunek bankowy, z którego przelew został dokonany) w terminie 7 dni.
  3. Reklamacje
    1. Jeśli Gość w trakcie trwania usługi stwierdzi wadliwe wykonywanie umowy (tzn. niezgodne z warunkami rezerwacji i opisem usługi/produktu zamieszczonym na stronie internetowej Obiektu), powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi (bezpośrednio w recepcji Obiektu, mailowo pod adresem recepcja@azscosa.pl lub telefonicznie pod nr tel. +48 58 324 81 00, +48 519 166 307.)
    2. Rozpatrzenie złożonej reklamacji wynosi 14 dni.
    3. Ewentualny zwrot środków, w wyniku złożenia reklamacji, nastąpi w sposób odpowiadający dokonanej płatności (np. przy płatności kartą – na rachunek karty, w przypadku przelewu – na rachunek bankowy, z którego przelew został dokonany).
    4. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za błędnie dokonaną rezerwację.
  4. Dane osobowe

    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademicki Związek Sportowy Centralny Ośrodek Sportu Akademickiego Ośrodek w Gdańsku Górki
    2. kontakt z administratorem danych – rafalzakrzewski@azscosa.pl
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług
    5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat
    6. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
    7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
    8. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy
  5.  Standardy ochrony małoletnich
    1. W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki nad dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
       
  6. Ustalenia końcowe
    1. Obiekt ma prawo do wykonania usługi o podobnym standardzie w terminie określonym w rezerwacji, gdy realizacja zarezerwowanej usługi okaże się niemożliwa.
    2. Gość zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu.
    3. Oferty opublikowane na stronie, systemie rezerwacyjnym, przedstawione drogą telefoniczną lub osobiście nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i następnych kodeksu cywilnego. Oferta cenowa hotelu, do czasu potwierdzenia, może ulec zmianie.
    4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964r. nr 16, poz.93 z póź. zm.), Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002r. Nr 144 poz. 1204 z zm.) oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
    5. Obiekt zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do rezerwacji dokonanych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Gościa.

Chcielibyśmy poinformować, że nasz cały obiekt posiada restrykcyjna polityk całkowitego zakazu palenia obejmując wszelkiego rodzaju wyroby tytoniowe, cygara, fajki, e-papierosy, podgrzewacze tytoniu IQOS i inne urządzenia służące do palenia.

W przypadku naruszenia zakazu palenia zastrzegamy sobie prawo do nałożenia kary w wysokości 500 złotych za pokój. Opłata ta ma na celu pokrycie dodatkowych kosztów związanych z przeprowadzeniem specjalistycznego sprzątania.

Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z ich winy lub z winy odwiedzających ich osób.

W przypadku pozostawienia pokoju z widocznymi uszkodzeniami lub zabrudzeniami zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Gościa kwotą odpowiadającą kosztom naprawy lub sprzątania.


© Copyright 2021
  • Restauracja
  • Marina
  • Sport
  • Oferty
  • Centrum zdrowia
  • Zarezerwuj stolik