Regulamin Rezerwacji
REGULAMIN REZERWACJI W OBIEKCIE HOTEL GALION Z DNIA 31-08-2017
- Informacje ogólne
- Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji pokoi hotelowych, bungalowów oraz ofert specjalnych, anulowania rezerwacji, sposobów i terminów płatności za rezerwację, potwierdzeń dokonania rezerwacji i reklamacji w obiekcie Hotel Galion , STOGI 20, 80-642 GDAŃSK, tel. 58 324 81 00, email recepcja@azscosa.pl (dalej: „Obiekt”).
- Ceny podane na stronie Obiektu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Transakcja jest zawierana w walucie PLN. Ceny podane w innych walutach mają charakter orientacyjny i są przeliczone po przybliżonym kursie z dnia w wpłaty na konto Obiektu wg. kursu banku.
- Umowa rezerwacji zawierana jest z AZS CENTRALNYM OŚRODKIEM SPORTU AKADEMICKIEGO Ośrodek w Gdańsku – Górki Zachodnie z siedzibą w Gdańsku, ul. Stogi 20 zarejestrowanym w Sądzie Rejonowym dla m. St. Warszawy w Warszawie pod nr KRS 0000138860 NIP: 526-02-50-989, REGON: 000777237.
- Rezerwacje
- Rezerwacje dokonywane są za pośrednictwem systemu rezerwacji, adresu e-mail: recepcja@azscosa.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 58 324 81 00, +48 519 166 307.
- Rezerwacje wskazane w lit. 1) są rezerwacjami wstępnymi. Rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą dokonania płatności przedpłaty w wysokości 50% ceny lub w określonych przypadkach pełnej wartości rezerwacji. Przedpłaty należy dokonać najpóźniej w terminie 3 dni od daty dokonania rezerwacji. W przypadku ofert specjalnych, świąt, długich weekendów, mogą obowiązywać inne zasady rezerwacji i anulacji.
- Brak przedpłaty powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- Rezerwację można anulować na 7 dni przed planowaną datą rezerwacji bez kosztowo. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z działem recepcji pod numerem: +48 58 324 81 00, 519 166 307, bądź pisemnie na adres e-mail: recepcja@azscosa.pl lub za pośrednictwem systemu rezerwacji.
- Wpłata przedpłaty i tym samym skuteczne dokonanie rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w regulaminie oraz zapoznanie się z regulaminem hotelu.
- Anulacja rezerwacji po terminie wskazanym w lit. 4) jest nieważna zaś Gość jest zobowiązany do pokrycia całości kosztów rezerwacji.
- Skrócenie pobytu nie jest podstawą do jakiejkolwiek rekompensaty, zaś Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów pełnej rezerwacji – również niewykorzystanych nocy.
- Jeżeli z tytułu anulowania rezerwacji Gościowi przysługuje zwrot środków, nastąpi to w sposób odpowiadający dokonanej płatności (np. przy płatności kartą – na rachunek karty, w przypadku przelewu – na rachunek bankowy, z którego przelew został dokonany) w terminie 7 dni.
- Reklamacje
- Jeśli Gość w trakcie trwania usługi stwierdzi wadliwe wykonywanie umowy (tzn. niezgodne z warunkami rezerwacji i opisem usługi/produktu zamieszczonym na stronie internetowej Obiektu), powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi (bezpośrednio w recepcji Obiektu, mailowo pod adresem recepcja@azscosa.pl lub telefonicznie pod nr tel. +48 58 324 81 00, +48 519 166 307.)
- Rozpatrzenie złożonej reklamacji wynosi 14 dni.
- Ewentualny zwrot środków, w wyniku złożenia reklamacji, nastąpi w sposób odpowiadający dokonanej płatności (np. przy płatności kartą – na rachunek karty, w przypadku przelewu – na rachunek bankowy, z którego przelew został dokonany).
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za błędnie dokonaną rezerwację.
- Dane osobowe
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademicki Związek Sportowy Centralny Ośrodek Sportu Akademickiego Ośrodek w Gdańsku Górki
- kontakt z administratorem danych – rafalzakrzewski@azscosa.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy
- Ustalenia końcowe
- Obiekt ma prawo do wykonania usługi o podobnym standardzie w terminie określonym w rezerwacji, gdy realizacja zarezerwowanej usługi okaże się niemożliwa.
- Gość zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu.
- Oferty opublikowane na stronie, systemie rezerwacyjnym, przedstawione drogą telefoniczną lub osobiście nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i następnych kodeksu cywilnego. Oferta cenowa hotelu, do czasu potwierdzenia, może ulec zmianie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964r. nr 16, poz.93 z póź. zm.), Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002r. Nr 144 poz. 1204 z zm.) oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
- Obiekt zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do rezerwacji dokonanych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Gościa.