Regulamin Hotelu Galion
§ 1
1. Hotel Galion, zwany dalej Hotelem, świadczy odpłatne usługi hotelowe.
2. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.
3. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 11.00 dnia następnego.
4. Zajmujący pokój w chwili meldunku określa czas swojego pobytu informując o tym recepcjonistę. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
5. Najmujący pokój Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
§ 2
1. Życzenia przedłużenia pobytu w Hotelu, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Przedłużenie doby hotelowej bez uzgodnienia z recepcją wiąże się z dodatkową opłatą. W okresie sezonu niskiego opłata za przedłużenie doby hotelowej wynosi 75,00 zł / za każdą rozpoczętą godzinę . W okresie sezonu średniego oraz sezonu wysokiego opłata za przedłużenie doby hotelowej wynosi 100 zł / za każdą rozpoczętą godzinę. Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskacie Państwo w recepcji hotelowej.
2. Rezerwacje w Hotelu zachowują ważność do godz. 19.00 planowanego dnia przyjazdu, o ile Gość nie poinformował wcześniej o zmianie godziny przyjazdu.
3. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości lub udzieli pomocy w poszukiwaniu miejsca noclegowego w innym Hotelu.
4. Karta/klucz jest osobiście wydawana dla Gościa Hotelu.
5. Zajmujący pokój jest zobowiązany do pozostawienia karty/klucza w Recepcji przy każdorazowym opuszczaniu hotelu.
6. Nie dokonanie zwrotu karty/klucza, jej uszkodzenie lub zagubienie wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem.
§ 3
1. Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 10.00 do 22.00, po uprzednim poinformowaniu pracownika recepcji.
2. Gość Hotelu nie może podnajmować lub przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
3. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu nie uiścił należnych opłat, rażąco naruszył Regulamin Hotelu wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu lub zakłócił pobyt Gości i funkcjonowanie Hotelu.
§4
1. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22.00 do godz. 07.00 dnia następnego.
2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
3. Dzieci na terenie Hotelu nie mogą pozostawać bez opieki dorosłych.
§5
1. Meble i dekoracje w pokoju Hotelowym stanowią elementy wyposażenia.
2. Gość Hotelu jest zobowiązany do zapoznania się z wyposażeniem pokoju.
3. Gość Hotelu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń Hotelu wywołane jego działaniem bądź też osób przez niego zaproszonych.
4. Jeżeli Gość podczas swojego pobytu w pokoju hotelowym nie zgłosi braków w wyposażeniu pokoju i łazienki, to po wyjeździe Gościa z Hotelu, w przypadku komisyjnego stwierdzenia braku któregoś z elementów wyposażenia Hotelu, Hotel ma prawo obciążyć Gościa za braki w wyposażeniu.
5. Ręczniki wymieniane są w pokojach co 2 dni, a bielizna pościelowa co 3 dni lub na życzenie Gościa.
§ 6
1. Na terenie Hotelu dopuszcza się obecność psów, po uiszczeniu należnej opłaty.
2. Właściciel psa zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi na terenie Hotelu i na zewnątrz oraz do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez psa .
3. Właściciel psa odpowiada materialnie za wszelkie szkody wyrządzone przez psa.
4. Właściciel psa zobowiązany jest do dopilnowania, aby jego pies nie zachowywał się głośno w pomieszczeniach Hotelu i na terenie Kompleksu, jak również by nie zakłócał wypoczynku innych Gości.
5. Obowiązuje zakaz wprowadzania psów do restauracji hotelowej, na obiekty sportowe.
§ 7
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. nr 06.22.169 z późn. zm). W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość proszony jest o niezwłoczne zgłaszanie ich Recepcji, co umożliwi Dyrekcji Hotelu natychmiastową reakcję.
§ 8
Na życzenie Gościa Hotel nieodpłatnie świadczy następujące usługi:
● Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą
● Budzenie o wyznaczonej porze
● Przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie hotelowym w czasie pobytu Gościa w Hotelu.
§ 9
1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 -849 k.c., o ile strony nie postanowiły inaczej.
2. Hotel odpowiada za kosztowności, pieniądze, papiery wartościowe wyłącznie w przypadku złożenia ich w depozycie hotelowym.
3. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu Gościa oraz mienia pozostawionego poza budynkiem hotelowym bez nadzoru.
4. Gość jest zobowiązany powiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§ 10
1. Każdorazowo Gość opuszczając pokój powinien sprawdzić zamknięcie drzwi na klucz, pozostawiając kartę/klucz w Recepcji.
2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, czajników elektrycznych i podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
3. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i szkody w wyposażeniu, z którego korzystał podczas pobytu w Hotelu, a które powstały z jego winy bądź z winy osób trzecich, przez niego zaproszonych.
4. W pokojach i na korytarzach obowiązuje zakaz palenia tytoniu.
5. Na terenie Hotelu zabronione jest prowadzenie działalności konkurencyjnej wobec Hotelu. Przez działalność konkurencyjną rozumie się odpłatne lub nieodpłatne wykonywanie czynności o profilu zbliżonym do usług świadczonych przez Hotel, w szczególności w zakresie prowadzenia szkoleń, prelekcji, sprzedaży usług lub produktów etc. Zakazane jest także prowadzenie handlu obnośnego oraz jakakolwiek forma akwizycji.
6. Bez zgody Dyrektora Hotelu zabronione jest prowadzenie na terenie Hotelu reklamy w jakiejkolwiek formie. Bezwzględnie wzbronione jest polecanie i zachęcanie do korzystania z odpłatnych lub nieodpłatnych usług konkurencyjnych wobec Hotelu świadczonych przez inne osoby, podmioty gospodarcze lub instytucje.
7. Wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk oraz rejestrowanie obrazu lub dźwięku jest możliwe tylko za zgodą Dyrektora Hotelu.
8. W razie niezastosowania się do powyższych zakazów określonych w ust.5-7 na polecenie pracownika Hotelu osoba łamiąca zakaz opuści Hotel. W razie odmowy opuszczenia Hotelu zostanie wezwana Policja lub inne odpowiednie służby.
§ 11
1. Do opłaty za rozmowy telefoniczne doliczana jest marża hotelowa.
2. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na koszt Gościa, na adres przez niego wskazany.
3. W przypadku nie otrzymania dyspozycji wysyłki Hotel zobowiązuje się do przechowania tych przedmiotów przez okres 3 miesięcy. Po ich upływie mienie zostanie zniszczone komisyjnie.
4. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem korzystania z atrakcji na terenie Obiektu.
Życzymy miłego pobytu
§1
- Galion Hotel, hereinafter referred to as the Hotel, provides paid hotel services.
- Hotel rooms are rented on the basis of hotel days.
- A Hotel day starts at 3:00 p.m. and ends at 11:00 a.m. of the following day.
- The guest occupying the room reports for how long he/she will stay in the room giving the information to the receptionist. If the Guest has not determines the period of his/her stay while renting the room, it would be understood that the room was rented for one day.
- The Guest who rents the hotel room is obliged to present to the Reception Desk at the check in a document with a photograph confirming the identity of the Guest. In case of refusal to show the document in a way that allows to check in, the receptionist is obliged to refuse giving the key to the room.
§2
- The Guest should report his/her wish to extend the stay at the hotel at the Reception Desk by 10.00 a.m. on the day of the expiry of the room rental date. The extension of the hotel day without consultation with the reception carries an additional fee. During the low season, the fee for extending the hotel day is 75.00 PLN / for each hour started. In the middle and high season, the fee for extending the hotel day is 100 PLN / for each hour started. Detailed information about fees related to the extension of the day will be obtained at the hotel reception.
- Reservations at the hotel are valid until 7.00 p.m. of the planned day of arrival, insofar as the Guest has not formerly informed about the change of their arrival time.
- The Hotel will take into account the wish to extend the stay as far as possible, or help in finding accommodation in another hotel.
- The card / key is personally handed to the Hotel Guest.
- Any Guest occupying the room is obliged to leave the card / key at the Reception Desk each time when leaving the hotel.
- Any failure to return the card / key, its damage or loss is associated with an additional fee according to the price list.
§3
- Any persons who are not checked in in the Hotel may stay in the hotel room from 10.00 a.m. till 10.00 p.m., after informing the receptionist.
- The Hotel Guest cannot subrent his/her room any third parties, even if the period for which the guest paid has not yet expired.
- The Hotel may refuse to accept a guest who, during his/her previous stay, did not pay the due fees, grossly violated the Hotel Regulations causing damage to the Hotel or Guests’ property or by inflicting damage on other guests, Hotel employees or other persons staying in the Hotel or in other way disturbed the stay of other Guests or the functioning of the Hotel.
§4
- The lights-out period starts at 10:00 p.m. and ends at 07:00 a.m. of the following day.
- The conduct of the Guests and other persons using the services of the Hotel should not disturb the peaceful stay of any other guests. The Hotel may refuse to render services to a person violating the above rule.
- Children must not be left unattended in the Hotel.
§5
- The furniture and decorations in the Hotel room are elements of Hotel equipment.
- The Hotel Guest is obliged to acquaint himself/herself with the room equipment.
- The Hotel Guest is financially liable for any damage or destruction of the equipment and facilities of the Hotel caused by his/her own activity or by persons invited by him /her.
- If the Guest did not report any shortages in the rooms and bathrooms equipment during his/her stay, in the case when any shortages in the hotel’s equipment have been found during the collective inventory inspection, the Hotel has the right to charge the Guest for any missing equipment after his/her leave.
- In the rooms, towels are changed every 2 days and bed linen every 3 days or upon request of the Guest.
§6
- Dogs are allowed on the premises of the Hotel after paying the due fee.
- The owner of the dog is obliged to keep it on the leash, on the premises and outside of the Hotel and also to remove any dirt left by the dog.
- The owner of the dog is financially responsible for any damage caused by the dog.
- The owner of the dog is obliged to ensure that his/her dog does not behave loudly in the hotel rooms and in the complex, as well as not to disturb the rest of any other Guests.
- Dogs are not allowed to enter the hotel restaurant or sports facilities.
§7
The hotel provides services in accordance with its category and standard defined in the Regulation of the Minister of Economy and Labour of 19.08.2004. on hotel facilities and other facilities in which hotel services are provided (Journal of Laws No. 06.22.169 with later amendments). In the case of reservations regarding the quality of services, the guest is requested to report it immediately to the Reception Desk, which will allow the prompt reaction of the Hotel Management.
§8
At the Guest’s request, the Hotel provides the following services free-of-charge:
- information concerning the Guest’s stay and travel
- wake-up call at a time specified
- storage of money and valuable belongings in the Hotel deposit during the Guest’s stay in the Hotel
§9
- The Hotel’s liability for any loss or damage of items brought in by Guests to the Hotel is regulated by provisions of articles 846-849 of the Civil Code, unless the parties have agreed otherwise.
- The Hotel is responsible for any valuables, money, securities only if it is stored in the Hotel deposit.
- The Hotel is not liable for any damage or loss of a car or other vehicle of the Guest and any property left outside of the Hotel without supervision.
- The Guest is obliged to notify the Hotel Reception about any occurrence of damage immediately after it has been found.
§10
- When leaving the room, the Guest should check each time whether the door is locked, leaving the card / key at the Reception Desk.
- For fire safety reasons, it is forbidden to use in the Hotel rooms heaters, electric kettles and similar devices that do not constitute room equipment.
- The Guest is financially liable for any harm and damage to the equipment which is used during his/her stay at the hotel, and which arose due to his/her fault or the fault of third parties invited by him/her.
- Smoking is prohibited in rooms and corridors.
- It is forbidden to conduct any activities competitive against the Hotel on the premises of the Hotel. A competitive activity means paid or unpaid activities with a profile similar to those provided by the Hotel, in particular in the scope of conducting trainings, lectures, sales of services or products, etc. It is also forbidden to conduct any peddlar’s trade activities and any forms of acquisition.
- Without the consent of the Hotel Director, advertising in any form is prohibited at the Hotel. It is strictly forbidden to recommend and encourage the use of any paid or unpaid services competing with the Hotel provided by other persons, business entities or institutions.
- Bringing in video and sound recording devices and recording of image or sound is possible only with the prior consent of the Hotel Director.
- In the case of any failure to comply with the above prohibitions set out in paragraphs 5 to 7, at the request of the Hotel employee, any person violating the regulations will leave the Hotel. In the case of refusal to leave the hotel, the Police or other appropriate services will be called.
§11
- Hotel margin is added to the charges for phone calls.
- Free of charge multifunctional playground and beach ball pitch are available for the Hotel Guests.
- Personal belongings left by a Guest in a Hotel room will be sent back at the expense of the Guest, to the address indicated by him/her.
- In the absence of a dispatch order, the hotel undertakes to store these items for a period of 3 months. After its expiry, the property will be destroyed collectively.
- Please read the rules of using attractions on the premises of the Facility.
Enjoy your stay