Regulamin hotelu
REGULAMIN HOTELU GALION
-
- § 1
- 1. Hotel Galion, zwany dalej Hotelem, świadczy odpłatne usługi hotelowe.
- 2. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.
- 3. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 11.00 dnia następnego.
- 4. Zajmujący pokój w chwili meldunku określa czas swojego pobytu informując o tym recepcjonistę. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- 5. Najmujący pokój Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
- § 2
- 1. Życzenia przedłużenia pobytu w Hotelu, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Przedłużenie doby hotelowej bez uzgodnienia z recepcją wiąże się z dodatkową opłatą. W okresie sezonu niskiego opłata za przedłużenie doby hotelowej wynosi 75,00 zł / za każdą rozpoczętą godzinę . W okresie sezonu średniego oraz sezonu wysokiego opłata za przedłużenie doby hotelowej wynosi 100 zł / za każdą rozpoczętą godzinę. Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskacie Państwo w recepcji hotelowej.
- 2. Rezerwacje w Hotelu zachowują ważność do godz. 19.00 planowanego dnia przyjazdu, o ile Gość nie poinformował wcześniej o zmianie godziny przyjazdu.
- 3. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości lub udzieli pomocy w poszukiwaniu miejsca noclegowego w innym Hotelu.
- 4. Karta/klucz jest osobiście wydawana dla Gościa Hotelu.
- 5. Zajmujący pokój jest zobowiązany do pozostawienia karty/klucza w Recepcji przy każdorazowym opuszczaniu hotelu.
- 6. Nie dokonanie zwrotu karty/klucza, jej uszkodzenie lub zagubienie wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem.
- § 3
- 1. Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 10.00 do 22.00, po uprzednim poinformowaniu pracownika recepcji.
- 2. Gość Hotelu nie może podnajmować lub przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- 3. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu nie uiścił należnych opłat, rażąco naruszył Regulamin Hotelu wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu lub zakłócił pobyt Gości i funkcjonowanie Hotelu.
- §4
- 1. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22.00 do godz. 07.00 dnia następnego.
- 2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- 3. Dzieci na terenie Hotelu nie mogą pozostawać bez opieki dorosłych.
- §5
- 1. Meble i dekoracje w pokoju Hotelowym stanowią elementy wyposażenia.
- 2. Gość Hotelu jest zobowiązany do zapoznania się z wyposażeniem pokoju.
- 3. Gość Hotelu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń Hotelu wywołane jego działaniem bądź też osób przez niego zaproszonych.
- 4. Jeżeli Gość podczas swojego pobytu w pokoju hotelowym nie zgłosi braków w wyposażeniu pokoju i łazienki, to po wyjeździe Gościa z Hotelu, w przypadku komisyjnego stwierdzenia braku któregoś z elementów wyposażenia Hotelu, Hotel ma prawo obciążyć Gościa za braki w wyposażeniu.
- 5. Ręczniki wymieniane są w pokojach co 2 dni, a bielizna pościelowa co 3 dni lub na życzenie Gościa.
- § 6
- 1. Na terenie Hotelu dopuszcza się obecność psów, po uiszczeniu należnej opłaty.
- 2. Właściciel psa zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi na terenie Hotelu i na zewnątrz oraz do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez psa .
- 3. Właściciel psa odpowiada materialnie za wszelkie szkody wyrządzone przez psa.
- 4. Właściciel psa zobowiązany jest do dopilnowania, aby jego pies nie zachowywał się głośno w pomieszczeniach Hotelu i na terenie Kompleksu, jak również by nie zakłócał wypoczynku innych Gości.
- 5. Obowiązuje zakaz wprowadzania psów do restauracji hotelowej, na obiekty sportowe.
- § 7
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. nr 06.22.169 z późn. zm). W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość proszony jest o niezwłoczne zgłaszanie ich Recepcji, co umożliwi Dyrekcji Hotelu natychmiastową reakcję.
- § 8
- Na życzenie Gościa Hotel nieodpłatnie świadczy następujące usługi:
- ● Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą
- ● Budzenie o wyznaczonej porze
- ● Przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie hotelowym w czasie pobytu Gościa w Hotelu.
- § 9
- 1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 -849 k.c., o ile strony nie postanowiły inaczej.
- 2. Hotel odpowiada za kosztowności, pieniądze, papiery wartościowe wyłącznie w przypadku złożenia ich w depozycie hotelowym.
- 3. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu Gościa oraz mienia pozostawionego poza budynkiem hotelowym bez nadzoru.
- 4. Gość jest zobowiązany powiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- § 10
- 1. Każdorazowo Gość opuszczając pokój powinien sprawdzić zamknięcie drzwi na klucz, pozostawiając kartę/klucz w Recepcji.
- 2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, czajników elektrycznych i podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- 3. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i szkody w wyposażeniu, z którego korzystał podczas pobytu w Hotelu, a które powstały z jego winy bądź z winy osób trzecich, przez niego zaproszonych.
- 4. W pokojach i na korytarzach obowiązuje zakaz palenia tytoniu.
- 5. Na terenie Hotelu zabronione jest prowadzenie działalności konkurencyjnej wobec Hotelu. Przez działalność konkurencyjną rozumie się odpłatne lub nieodpłatne wykonywanie czynności o profilu zbliżonym do usług świadczonych przez Hotel, w szczególności w zakresie prowadzenia szkoleń, prelekcji, sprzedaży usług lub produktów etc. Zakazane jest także prowadzenie handlu obnośnego oraz jakakolwiek forma akwizycji.
- 6. Bez zgody Dyrektora Hotelu zabronione jest prowadzenie na terenie Hotelu reklamy w jakiejkolwiek formie. Bezwzględnie wzbronione jest polecanie i zachęcanie do korzystania z odpłatnych lub nieodpłatnych usług konkurencyjnych wobec Hotelu świadczonych przez inne osoby, podmioty gospodarcze lub instytucje.
- 7. Wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk oraz rejestrowanie obrazu lub dźwięku jest możliwe tylko za zgodą Dyrektora Hotelu.
- 8. W razie niezastosowania się do powyższych zakazów określonych w ust.5-7 na polecenie pracownika Hotelu osoba łamiąca zakaz opuści Hotel. W razie odmowy opuszczenia Hotelu zostanie wezwana Policja lub inne odpowiednie służby.
- § 11
- 1. Do opłaty za rozmowy telefoniczne doliczana jest marża hotelowa.
- 2. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na koszt Gościa, na adres przez niego wskazany.
- 3. W przypadku nie otrzymania dyspozycji wysyłki Hotel zobowiązuje się do przechowania tych przedmiotów przez okres 3 miesięcy. Po ich upływie mienie zostanie zniszczone komisyjnie.
- 4. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem korzystania z atrakcji na terenie Obiektu.
- Życzymy miłego pobytuatora Danych Osobowych – rafalzakrzewski@hotel.dfirma.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów wykonania usług hotelowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług hotelowych;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat;
- przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji usługi hotelowej;
- dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
- § 1